maandag 27 november 2023

Nog 4 dagen ...

Nu ik voor de 10e keer een Adventskalender uit heb geschreven, kijk ik de week voorafgaand aan de kalender aan de hand van mijn foto's terug op voorgaande edities.

Vandaag laat ik de Adventskalender van 2019 nog even langs komen.

Er waren dat jaar 30 deelnemers en het thema was 

High Tea for Christmas

Twee kleine kindjes met een slee kijken naar binnen hoe lekker warm het is door het potkacheltje en er op tafel allemaal lekkernijen staan voor een High Tea.

Een lastig project om uit te werken. er was namelijk een binnen- als buitenruimte. Hierdoor moest eerst het binnen gedeelte afgerond worden, voor de muur erin gezet kon worden. Bij het ontwerpen van de verschillende DHZ pakketjes was dit wel even een puzzeltje. 

Onze keuken stond trouwens voorafgaand aan het project vol met wijnkistjes, Hier werd het project in gebouwd en moest dus mee gestuurd worden met de verschillende materiaalpakketten.

De voorbereiding voor een project is altijd hectisch voor mij en het thuisfront. Soms staat de keuken zo vol dat er een plekje op tafel gezocht moet worden om te kunnen eten. Maar als dan eenmaal alles naar de post is, komt de rust weer terug. Zo ook in 2019 toen alle boekjes net weer op tijd geleverd waren en samen met de wijnkistjes en overige materialen in de laatste week van november het huis konden verlaten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten