woensdag 29 november 2023

Nog 2 dagen ...

Ken je de Adventskalender van 2021 nog?

In de afgelopen jaren heb ik geprobeerd om in elke Adventskalender iets voor iedereen's voorkeur te kunnen maken. De ene deelnemer is beter in het maken van meubels, de andere werkt liever met naald en draad, etc. Ik probeer aan mijn stand - voorafgaand aan de Adventskalender - te polsen bij de liefhebbers wat ze het liefst zouden gaan doen.

De kalender van 2021 was een kalender die op dat moment meer mijn eigen voorkeur had om aan iets te werken. Ik houd van meubeltjes maken, maar ook van het werken met stofjes, bandjes en garen. Het maken van een paspopje van stof stond al een hele lange tijd bij mij op het to-do-lijstje. Dus dit is de basis voor mij geworden om het tafereeltje om heen te bouwen. Het kreeg best een sfeervol karakter toen ik ook een gordijn erbij ophing. Dit jaar bouwde ik alles om 1 meubel heen. 

Toen het af was, vond ik het een 'knus' tafereeltje, dus het thema werd: "Knus!"

Natuurlijk ben ik natuurlijk ook weer mijn archief ingedoken. Dat jaar waren er 18 deelnemers en 6 deelnemers stuurde een foto in om mee te dingen naar een prijsje. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten