maandag 20 februari 2023

Handwerkproject 2023

De inschrijving voor het Handwerkproject is gisteravond gesloten. 
Dit jaar ga ik samen met 8 deelnemers het geborduurde wandkleed maken. 

Wat leuk dat jullie mee doen en vooral om de uitdaging met mij aan te gaan 
om met nieuwe borduursteken en zijdelint te gaan borduren.

De pakketjes liggen inmiddels klaar voor verzending. 

Kitty, Sandra, Viviane, Tineke, Helma, Tessa, Jolinda en Anita, 
jullie kunnen a.s. vrijdag 24 febr. rond 12.00 uur de eerste opdracht verwachten. 

Heel veel plezier toegewenst!

3 opmerkingen:

  1. O, wat stom, dacht dat ik me had ingeschreven! Ik wil graag mee doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig had ik nog 1 pakketje over. Dus nu geregeld!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben echt super benieuwd zolang geleden dat ik heb geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen