vrijdag 10 februari 2023

Handwerkproject 2023

De laatste 3 weken heb ik me bezig gehouden met filmpjes kijken en ben ik proeflapjes aan het maken. Ik wil namelijk van 24 februari tot 7 april - net als voorgaande jaren - een nieuw borduurwerkje gaan maken. Dit jaar wil ik me verdiepen in het borduren van een wandkleedje met een combinate van borduurgaren en zijdelint. 

Ik ben een beginner, dus ik moet nog alles ontdekken hoe het is om met lint te borduren. 

De bedoeling is om een wandkleed maken van ongeveer 8 x 5 cm. Mocht je het leuk vinden om het project met mij mee te maken dan kan je in mijn webwinkel een pakketje bestelling. 

https://www.minidoor.nl/c-6749963/handwerkproject-2023/

Overigens zal ik hier op mijn blog ook wekelijks een update geven van mijn vorderingen. 

Doe je mee met deze uitdaging?


1 opmerking:

  1. Es un bordado muy curioso.
    Imagino que será un poco complicado ir dando el toque exacto a las cintas.
    Un saludo

    BeantwoordenVerwijderen