zondag 8 januari 2023

Uitslag Thea's Adventskalender 2022

Vanaf 1 december zijn we met dit Adventproject aan de slag gegaan
19 deelnemers schreven zich in 
5 deelnemers stuurden hun project in ter beoordeling aan het grote publiek 
37 lezers reageerden op mijn oproep om punten te geven aan de deelnemers


Vandaag mag ik de uitslag van de telling bekend maken:

1e prijs - Kitty (163 punten)

2e prijs - Tessa (152 punten)

3e prijs - Fenny (125 punten)

Marianne en Imke, jullie wisten een goede 4e en 5e plaats in te nemen. Dank jullie wel voor jullie deelname, volgende keer vallen jullie misschien in de prijzen. 

Nog even een berichtje voor de overige 14 deelnemers. 
Ik hoop dat jullie nog met veel plezier aan het project verder gaan, of mogelijk nog gaan beginnen. Mocht je het project afgerond hebben, dan mag je altijd een foto opsturen. Ik zal deze nog laten zien aan mijn lezers hier op mijn blog en op mijn FB-pagina. 
Heel veel succes nog gewenst met de afronding!

*****

Ik wil iedereen bedanken voor het enthousiasme waarin het project weer ontvangen en gevolgd is. Dit geeft mij weer motivatie om over een volgend project na te gaan denken.

Ik zie of hoor jullie bij mijn volgende project!

@Thea

6 opmerkingen:

  1. Wat vindt ik dit leuk zeg .
    Mijn 1ste huisje en gelijk zulke leuk nieuws erop .
    De andere huisjes waren ook zo mooi dus had dit echt niet
    Verwacht . Iedereen bedankt voor het stemmen .
    Thea je heb me verslaafd gemaakt kan niet wachten op je volgende mooie project .
    Liefst kitty .



    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal, het was weer moeilijk om te stemmen, zoals ieder jaar.
    En ik ga zeker verder met mijn poolhuisje, ik stuur een foto in als het klaar is, hoor! Het is een heel leuk project om mee bezig te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemiddag Thea,
    Het was weer erg leuk om mee te doen met deze adventskalender. Bedankt voor al het werk, dat je er aan hebt gehad. Heel knap!
    Hierbij feliciteer ik meteen Kitty en Tessa met hun eerste en tweede plaats.
    Groetjes, Fenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Fenny jij ook gefeliciteerd 🏆. Super mooi huisje ook.
    En Tessa ook gefeliciteerd🏆.met je huisje .

    👏👏

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,
    Wat was het weer een leuk project, Thea! Dank je wel!
    Kitty en Fenny gefeliciteerd! De andere poolhuisjes waren ook erg mooi.
    Het is altijd zo leuk om te zien wat iedereen maakt van dezelfde opdrachten.
    Groetjes,
    Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Felicidades a todas las participantes en este concurso.
    Cada escena es fantástica y dificil elegir entre ellas.
    Un saludo

    BeantwoordenVerwijderen