woensdag 19 mei 2021

Workshop Olielampje

 Afgelopen maandag en vanavond was het mijn beurt om weer eens een workshop te geven bij de Online workshopgroep van het Actieve PPH Forum. Ik heb gekozen voor een klein workshopje, welke ik vorig jaar al in een simpele vorm via de webwinkel had liggen.

Voor deze workshop avond toch de workshop een beetje opgekrikt en stap voor stap ook het hele proces met foto's begeleidt. 

We hebben met elkaar een Olielampje gemaakt. Er werden leuke lampjes geshowd, een aantal zijn hetzelfde, omdat zij met hetzelfde pakketje hebben gewerkt, die ik er voor klaar had liggen, maar in elke scene komt het lampje toch weer anders uit. 

Dank aan de groep, welke met toch wel een redelijk aantal deelnemers hebben meegedaan en ook voor de positieve reacties die ik op de workshop mocht ontvangen! 

De workshop is trouwens vanaf vandaag ook te lezen in mijn Workshop ABC!

2 opmerkingen:

  1. Dat is een heel leuk olielampje, Thea. Ik denk inderdaad dat iedereen dat met plezier in elkaar heeft gezet.

    Groet,

    Huibrecht

    BeantwoordenVerwijderen