donderdag 24 december 2020

Thea's Adventskalender 2020

 +++++++++++++++

Op deze 24e december maken we de "Piek" op de boom. Geen gewone piek maar een mooie Kerstster!

Deze gaan we met elkaar haken en als die af is mag die wat verhard worden en op enkele ijzerdraadje gehangen worden, zodat ie later rechtop in de boom blijft staan.


+++++

Het DIY pakketje van deze dag, 
is ook te bestellen via de webwinkel van Minidoor


+++++++++

Alle werkbeschrijvingen van deze Adventskalender zijn nu verstuurd en de materiaalpakketten zijn allemaal leeg..... Ook deze Adventskalender is weer afgelopen! 

Uit verschillende hoeken heb ik inmiddels begrepen dat de deelnemers het ook dit jaar weer erg naar de zin hebben gehad. Nu zijn we natuurlijk benieuwd wat de eindresultaten gaan worden.

Nog even geduld!

Later op de dag volgen de spelregels.

Rond of net na de Kerst komen er foto's langs wat er gewonnen kan worden

+++++++++

 ©Thea

2 opmerkingen:

  1. Ik ga het echt missen, lekker iedere dag iets maken :-D
    Het is het eerste jaar dat ik volledig meedoe en heb er van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was voor mij ook de eerste keer, maar wat heb ik ervan genoten! Elke dag weer iets anders, dat maakt het zo leuk.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen