maandag 7 december 2020

Nieuw bij Minidoor

 


Als officieel Venne-verkooppunt vind ik dat je een poging moet ondernemen om te voldoen aan de vraag van de verschillende doelgroepen die mijn webwinkel bezoeken.

Na een druk webwinkel jaar had ik tevens de mogelijkheid om verder uit te breiden. Dit is de reden dat ik mijn assortiment Venne-minispoelen nu heb uitgebreid met 47 kleuren Twistercones.

Een Twistercone heeft een looplengte van 850 m., terwijl een minispoel 180 m. heeft. Vooral voor de klantenkring die aan het weven zijn kan deze uitbreiding erg aantrekkelijk zijn.

En ... tot 31 dec. 2020 met een leuke introductie korting! Bekijk deze in mijn webwinkel: https://www.minidoor.nl/a-62478360/aanbieding/nieuw-in-het-assortiment-venne-colcoton-nm-34-2-ne-20-2/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten