dinsdag 18 augustus 2020

Een pioenroos in de verloting

   

                                      


De Give Away van deze week was een Verloting.

De deelnemers konden via de mail zich opgeven voor een verloting
van een workshoppakketje Dubbele Pioenrozen.

In totaal kreeg ik 14 belangstellings-mails binnen. 
Dank jullie wel.

Nu mag ik de 3 prijswinnaars bekend maken.


Gefeliciteerd!

Jullie krijgen elk een pakketje met witte Pioenrozen .
Met een mooie pot erbij kan die op het Boerenerf gezet worden.

Binnenkort wordt het pakketje naar je toe gestuurd!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze workshop is na 4 september ook beschikbaar in de projectwinkel
samen met de andere Give Aways. 

4 opmerkingen:

  1. Ria Paijens stuurde mij om 22:59 een mail:

    Ik wou de dames feliciteren die gewonnen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie give away, veel plezier met het maken van de pioenroos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk dat ik gewonnen heb, dank je wel Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo blij dat ik bij de winnaars ben. Bedankt Thea

    BeantwoordenVerwijderen