zondag 1 april 2018

KvdM - maart 2018

Op 1 maart schreef het Actieve Poppenhuisforum weer een Knutsel van de Maand uit.
Met de volgende materialen mocht je deze maand een miniatuur maken:

  1. Spijkertjes
  2. Karton
  3. Stof
  4. Kraaltjes
  5. Wol

Eén of twee materialen mogen vervangen worden door een ander materiaal, of mogen weggelaten worden.

Knutsel van de maand:
Ik gaf gelijk al aan dat ik wel wat wist te verzinnen, maar helaas gooide de ziekte van mijn ouder mijn agenda in de war. Vanavond om 11 uur zag ik de KvdM nog in mijn agenda staan, en omdat het voor 1 april a.s. geplaatst moest worden, heb ik snel een oud workshopje van Minidoor gepakt (... en gemaakt).

Memorybord in de vorm van een ei....   


Ik heb karton, stof en kraaltjes gebruikt.

De wol heb ik vervangen door lint
en het spijkertje volgt wanneer ik het op ga hangen.

Net op tijd klaar!

Allemaal Fijne Paasdagen gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten