zaterdag 7 april 2018

Kraamcadeautje



Eind vorig jaar ging mijn collega met zwangerschapsverlof.
Tijdens ons jaarlijkse PPh weekend had ik de spulletjes al bij me om een cadeautje te maken, maar behalve alle stofjes en materialen bekijken, ben ik toen niet veel verder gekomen.

De kraamvisite met het team werd gepland in maart, dus nog voldoende tijd.... In januari heb ik verschillende avondjes met veel plezier er aangewerkt en heb ik er een tijdje van kunnen genieten, toen het stond te pronken op mijn werkkamer.

In maart, tijdens de kraamvisite was ik echter verhinderd om mee te gaan naar het bezoek, wel jammer, maar helaas niets aan te doen. Van de week kwam mijn collega weer werken, dus tijdens de teamvergadering heb ik haar nog even kunnen verrassen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten