dinsdag 19 september 2017

Geluksmomentje.... (1)

De fotosunday van deze week is een gelukmomentje wat je gehad hebt mbt één van je miniaturen.

Nu kan ik hier wel verschillende dingen bij bedenken, hier enkele momenten die voor mij een geluksgevoel en/of trots opleverde....

  • Mijn eerste bezoek aan de Rijnhal in Arnhem. Helma had me meegevraagd. Toen we op de trap onze meegebrachte boterham zaten op te eten en we over de hal heen keken, wist ik dat ik een nieuwe hobby gevonden had.
  • Een grote overname van artikelen voor mijn webwinkel, inmiddels is dit me al 4x overkomen en steeds word ik erg blij van al die mooie spullen om me heen.
  • Het moment dat ik te horen kreeg dat ik voor de eerste keer mocht deelnemen aan de DHN show en ook vorig jaar toen ik voor de eerste keer een publicatie mocht verzorgen voor de DHN was een geluksmomentje...
  • Het opstarten van mijn winkeltje dit jaar geeft me ook elke dag een geluksgevoel als ik er doorheen loop en zie wat ik in de afgelopen 5 jaar heb opgebouwd.
Ook het  (laten) maken een aantal artikelen hebben me een meer dan goed gevoel gegeven. Hier enkele voorbeelden:

2011 - Vitrinekastje voor Flower - en Lifestyle winkeltje



2013 - Servies van mijn ouders
Gemaakt van Fimoklei door Anja Knoop


2013 - Workshop gevolgd bij Nalladris

... en een jaarlijks terugkerend geluksmomentje .... 
.... ons poppenhuis-weekend samen met Helma, Jolinda en Irna ....
______________________________________________________________

Maar voor de opdracht #geluksmoment heb ik gekozen voor dit doosje....



Morgen zal ik laten zien wat hier in zat!

.....


1 opmerking: