zondag 3 september 2017

Een kijkje in de winkel....

Nog niet alle artikelen uit voorraad zijn toegevoegd in de winkel, want ik doe het rustig aan... Samen met de inrichting van de winkel probeer ik tegelijkertijd ook een update van de webwinkel online te doen. De voorraad is,  mede door mijn ziek zijn de laatste maanden, niet geheel meer op peil.

Vandaar dat het nu leuk is om weer eens lekker in de voorraad te duiken. Enkele artikelen verdwijnen definitief, anderen worden uit de beursartikelen gehaald en zullen alleen nog via de webwinkel en winkel te koop te zijn.

Ook kom ik overal nog nieuwe voorraad tegen, eerder besteld, maar nog niet verwerkt en inmiddels ook al weer bij een paar leveranciers bestellingen uit gezet om bepaalde artikelen weer voldoende op voorraad te hebben voor de as. beurzen van Arnhem, Rijswijk en Den Bosch.

Vandaag ook maar eens het fototoestel gepakt om eindelijk een beetje aan jullie nieuwsgierigheid tegemoet te komen. Even een rondje in mijn winkeltje gedaan..... 5 foto's van mijn kleine winkeltje, oppervlakte 7,5 m². Er komt nog een verrijdbaar rek in het midden van de kamer te staan, met hierop alle verschillende lapjes, welke in de webwinkel te koop zijn....

Ik zou zeggen, maak binnenkort gewoon eens een afspraak  en kom gezellig even bij me neuzen onder het genot van een kopje koffie of thee.
Tot binnenkort!





4 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er leuk uit, en wat heb je veel spulletjes, echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, Thea, snel maar eens afspreken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie ietwat groen ;-)

    Succes met de verkoop.

    Groetjes, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie dat mooi gedaan Thea. Het lijkt me heerlijk om al die spullen zo overzichtelijk te hebben staan. Ik wens jullie veel succes met deze extra mogelijkheid van verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen