zondag 17 september 2017

De verschrikkelijke vogelverschrikker...

Met de foto-opdracht van vorige week zondag had ik wel even moeite. Groepsgenoten bedachten een viskar,  een mooie bos bloemen die ze "gevangen" hadden, of een leuke vijver voor in een mini tuintje.

Hierdoor werd het alleen maar moeilijker, want met het woord "vangst" kun je veel kanten op, maar uiteindelijk kwam ik vooral op hetgeen wat gevangen was.


Met het woordenboek in de hand kwam ik ook niet veel verder, dus de afgelopen dagen toen maar gewoon eens wat gescrold in mijn fotoalbum.


Vandaag kwam ik deze foto tegen. Gemaakt in nov. 2011. Een tussendoortje, mijn zoon vond m zo verschrikkelijk dat hij m gelijk te koop zette voor in de webwinkel (als geintje...)Het staat nu te boek als de verschrikkelijke vogelverschrikker!



Verschrikkelijke Vogelverschrikker - nov 2011

Waarom een vogelverschrikker voor de opdracht #vangst?
Een vogelverschrikker, die de vogels "vangt", waardoor zij op hun beurt niet hun gewenste "vangst" te pakken kunnen krijgen .....

Tot de volgende #fotosunday!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten