vrijdag 28 april 2017

Koningsdag 2017

Bepakt met een zak kleingeld ben ik gisteren op weg gegaan naar de 2 kleedjesmarkten in de buurt. Gezellig even snuffelen en  met de hoop een geweldige miniatuurslag te kunnen slaan....

Ik zag een leuk windlicht staan, maar ik bedacht me op dat moment dat ik er nog wel 1 of 2 onafgemaakt had staan, dus deze heb ik bewust afgeslagen.

Maar weer verder.....
Resultaat: ik heb gewoon niets gevonden...
Hoe doen anderen dat toch altijd vraag ik me dan af?


Dit weekend maar lekker verder met lopende projectjes.... wel zo leuk en ideeën in overvloed!
En we hebben toch ook gewoon een gezellige dag gehad!


1 opmerking:

  1. Ooohh, zo herkenbaar! Ik ben soms jaloers op mensen die met leuke spullen van rommelmarkten of kringloopwinkels terug komen.
    Dit jaar kon ik geen rondje over de vrijmarkt doen, heb gewerkt, volgend jaar beter....

    BeantwoordenVerwijderen