woensdag 12 april 2017

Andere knutselwerkjes...

Er blijven wel eens wat werkjes liggen, met name als ze niets met miniaturen te maken hebben...

Afgelopen week toch even wat werkjes opgepakt, om zo ook weer wat ruimte in huis te kunnen maken. Eerst de naaimachine op tafel gehad voor wat verstelwerkjes. En wat is het dan toch weer leuk om hier mee bezig te zijn.
De kriebels kwamen al weer om hoog borrelen, want ik heb nog zoveel ideeën op miniatuurgebied waar ik de naaimachine voor kan gebruiken.... Maar nee, nu nog even niet!

Wat ook al een tijdje in de keuken stond te wachten, was de motorhelm van de vriend van mijn dochter. Hij heeft voor mij het metalen rek gemaakt voor de bandjes en lintjes van Minidoor en hiervoor terug vroeg hij of ik zijn stickers op de helm wilde plakken. Een geduld werkje waar hij erg tegen op zag. Natuurlijk wil ik dat doen... geen probleem, maar het bleef wel liggen.


Inmiddels zie je overal de motors weer uit de winterstalling komen, dus ook tijd om hier even voor aan de keukentafel te gaan zitten. Een lastig karweitje trouwens hoor! Ben blij dat het gebeurd is.

En als laatste dan nog een klein knutselwerkje met de Cameo Silhouette. Bij de scouting gaan ze het weekend eieren zoeken, dus even een stapeltje gekleurde en witte eieren uit gesneden. Dochter ook weer blij....

En nu mag ik weer een werkje voor me zelf oppakken. Heb ik wel verdiend!

2 opmerkingen:

  1. Maar de helm is wel mooi geworden hoor, en ja, voor wat hoort wat..... haha.En nu maar lekker brommeren.
    Tja, maar als dat verstelwerk weer klaar is, geeft dat wel voldoening, en wat meer kleding in de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die helm is echt cool geworden! :D Lijkt me idd een lastig werkje met die ronde vorm.

    BeantwoordenVerwijderen