maandag 26 december 2016

Statistieken van het blog tijdens de duur van de Adventskalender

Net als vorig jaar heb ik dagelijks bij gehouden welke groepen mensen mijn blog volgden.


In totaal kreeg ik van 1 t/m 24 dec 5014 bezoekers op mijn blog,
dit komt neer op een gemiddelde van 192 bezoekers per dag.
Dit is altijd leuk om te mogen constateren....

De bezoekers kwamen niet alleen uit Nederland.
Ik zag ook dagelijks dat ze ook uit de volgende landen kwamen: Rusland, Verenigde Staten, Duitsland, Ierland, België, Spanje, Frankrijk, Canada, Oekraïne, Argentinië, China, Verenigd Koninkrijk, Griekenland, Finland, Zweden, Australië, Polen, Japan en Hongarije.

Graag zou ik nog van bezoekers vernemen wat ze van de Adventskalender hebben gevonden, dus bij deze nodig ik jullie van harte uit om een reactie te plaatsen, hieronder of via mijn mail: theavhas@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten