woensdag 22 juni 2016

Lantaarn PPH weekend

Eerder schreef ik dat ik op woensdagavond verder wil werken aan 't Boerenerf.
Het gasfornuis ligt klaar, maar nu is mijn minizaagmachine er mee gestopt.

Afgelopen week niet fit genoeg geweest om met de auto naar Rotterdam Blijdorp te rijden, dus de woensdagavond nu maar nuttig besteed met een ander werkje wat nog afgemaakt mag worden.

De lantaarn van het PPH weekend 2015.
Tijdens het weekend heb ik aan de lantaarn gewerkt om er een kamertje van te maken, behangen en zeil gelegd. Ook hebben we samen de meubeltjes gepimpt. De laatste avond heb ik de grote palm nog gemaakt en al die tijd stond het lantaarntje in mijn gang te pronken, maar nog niet verder afgemaakt.
 

Vanavond dus dit projectje gepakt.
Sinds kort staat de lantaarn op een plankje in het trapgat, dus elke keer als ik naar beneden loop zie ik de lantaarn staan, dus leuk als t ook verder aangekleed is.

Afgelopen 2 dagen, waarbij ik verschillende kralen en kapjes aan het uitzoeken was heb ik een zilverkleurige pot gemaakt en 2 zilverkleurige drinkbekers. Ook maakte ik nog een vintage klokje.
De andere spulletjes bij elkaar gezocht uit mijn doosje swaps van de OLMC. In de loop der jaren zulke leuke dingetjes gekregen.

  • vloerkleedje, waterkan met hortensia en antieke lijst van Roelie
  • gieter van Henny
  • beertje van Jody
  • popje van Krin
  • pantoffeltjes van Paula
  • rozendoosje en potje van ???? (sorry even kwijt)
Zo leuk om alles een plekje te geven in de lantaarn en het kastje.
Het zal me zeker motiveren om volgende week een begin te maken aan de varen en hortensia om het helemaal af te maken.

2 opmerkingen:

  1. Leuk geworden , Thea!

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is heel leuk, Thea!! Lollig om allerlei kleine objectjes bij elkaar te zetten en dan IS het ineens iets. Heel bevredigend. Rya

    BeantwoordenVerwijderen