zaterdag 4 juli 2015

Een korte nieuwsflits!

Even een berichtje van mij dat hier alles goed gaat. Aan het aantal pageviews per dag zie ik dat het aantal aan het afnemen is. Logisch want er is al ruim een week niets op mijn blog gezet.

Daarom even een kort berichtje om te melden dat ik niet stil zit.

De laatste week druk geweest met een grote bestelling bij de Engelse Groothandel en inmiddels me ook bij een Belgische groothandel binnen kunnen praten. Dit betekent vele uurtjes zoeken in de catalogussen op zoek naar leuke miniaturen voor mijn webwinkelklanten.

Ook ben ik vorig weekend me iets meer gaan verdiepen in de werkzaamheid van de Silhouette Cameo. Het ziet er simpel uit, maar als je hoofd vol zit met andere dingen, dan kun je niet altijd alles gelijk in je op nemen.

Daarnaast ben ik ook s avonds bezig om de binnenkomende voorraad te verwerken voor de komende najaarsbeurzen. Ondertussen lopen de bestellingen ook door, dus je leest het al, genoeg om handen.


 
 
Mijn hand jeuken om ook weer wat voor me zelf te kunnen maken, dus houdt het blog in de gaten om weer leuke nieuwe miniaturen langs te zien komen.

2 opmerkingen:

  1. Nou Thea, ik heb al bijna een maand niets meer op mijn blog gezet, mooi weer, dus meer in de tuin bezig, en ik ben een loungeset aan het maken. Als dat klaar is, zet ik die erop.

    Maar ik blijf je volgen hoor, kijk af en toe of er weer wat nieuws op staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Druk, druk, druk,. Thea, kind, overloop jezelf niet. Het is wel leuk wat je allemaal doet, maar als je het wat meer met mate doet, is het ook leuk.
    MAARRE.... wie ben ik..... lekker lui gepensioneerd en mijn eigen tijd bepalend.
    Veel plezier (en sterkte) met alles. Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen