maandag 20 juli 2015

Zomeractiviteiten als voorbereiding voor de najaarsbeurzen

In de zomermaanden is het even lekker om niet regelmatig me op te hoeven laden en voor te bereiden voor een beurs. De extra rust en vrije zondagen zijn lekker om even bij te tanken, maar tegelijkertijd staat het in de webwinkel natuurlijk niet stil.

De bestellingen komen wat minder binnen, want ja, veel mensen in Nederland zijn toch op vakantie. Wel ben ik op dit moment bezig om weer 100 heksenbezems te maken, een deel voor een bestelling, maar gelijk ook voor de voorraad in de webwinkel. Skeletjes zijn ook weer besteld.

De Decoratie artikelen hebben nieuwe foto's gekregen en ook ben ik mijn voorraad kraaltjes aan het uitzoeken, nieuwe foto's aan het maken. Deze hoop ik rond half aug. ook weer terug te hebben in de winkel.


Ik zit bij de verschillende activiteiten lekker in de tuin aan de  granieten tafel. Ondanks de verschillende regenbuitjes zit ik lekker te knutselen en de familie komt om de beurt even gezellig bij me zitten. Een beetje campinggevoel, want we hebben ook een partytent opgezet, heerlijk om tijdens een regenbuitje het getik op het dak te horen.


Verder ben ik bezig met de verschillende binnengekomen artikelen van diverse leveranciers. Nieuwe miniaturen, meubeltjes, mandjes en flesjes. Erg leuk allemaal. Ik ben erg benieuwd of de beursbezoekers er straks ook weer blij mee zijn.

 
   
 
 


 

Mijn eigen werkjes liggen helaas weer even stil, maar als de dozen leeg zijn, dan is er automatisch ook weer meer ruimte in mijn hoofd (en in mijn hobbykamer) voor mijn eigen miniaturen.
 
Enkelen weten misschien nog dat ik niet zo lang geleden vroeg hoe ik een evt. een rieten mat kon vlechten voor in mijn veranda project. Omdat ik de schuur in de tuin moest repareren kwam de bos riet ook weer even te voorschijn. Het moet alleen nog even wachten...... 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten