dinsdag 22 november 2011

Flowersoft enzo....

Vanmiddag een vrije middag, dus maar eens even aan het winkelen geslagen voor Sinterklaas!
Ook al worden de kids wat ouder, dat gezellige avondje met cadeautjes blijven ze tijd voor houden. Een paar leuke dingen voor ze gekocht, maar voor mijzelf nog niet zoveel gezien. Wel heb ik het Muizenhuis apart laten leggen. Het was de laatste in de winkel en ik had thuis nog een boekenbon liggen, dus deze ga ik woensdagmiddag halen. Heb ik voor mezelf in elk geval een cadeautje in de Zak van Sinterklaas.
 
Ook nog even naar een tuincentrum gereden. Hier gewoon even tussen alle kerstspulletjes lopen snuffelen op zoek naar mini-dingen. De Lemax serie stond ook opgesteld, deze wordt elk jaar weer groter. Helaas was de afdeling Kerststallen niet te vinden, deze vind ik zelf altijd mooier om te zien... Wel bij de Minidorp-spulletjes flowersoft en kruk gevonden voor het opfleuren van tuintje in miniatuur. Een leuke voorraad welke ik in kleine hoeveelheden binnenkort in mijn webwinkel aan zal gaan bieden. Dus mocht je nu niet gelijk 50 gram van iets willen, kom dan eens in mijn webwinkel kijken (Tuinartikelen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten