vrijdag 21 februari 2014

Miniaturen voor de webwinkel

Tussen andere projectjes door zit ik regelmatig even voor de webwinkel te werken. Voorraad aanleggen, maar ook weer nieuwe dingen toevoegen.

Leuk om te doen, maar zeer tijdrovend. Hier onder even een foto van een aantal laatst toegevoegde artikelen.




 Voor mij jarige schoonzus zocht ik een pakketje scrapbook papier uit eigen voorraad


En opeens had ik tussen het knutselen een optuim fase. Ik vond het een rommel op mijn kamer, dit is wel vaker zo, maar als ik het ook ga vinden, dan wordt het tijd voor een opruiming.
Afgelopen weekend een gedeeltje van mijn lapjes op kleur gehorden.

1 opmerking:

  1. Die ornamentjes en fotolijstjes zijn leuk!!!! Zijn zo uitverkocht, denk ik.
    Ik ben ook druk bezig, hoop dat het lukt zoals ik het in mijn hoofd heb.

    Lekker verder knutselen van t weekend...

    BeantwoordenVerwijderen