zondag 19 januari 2014

Mijn Shakerhuis 1:24

Een tijdje geleden ben ik begonnen met mijn blog om het thema rondom mijn Shakerhuis 1:24 verder uit te werken.

Tijdens de knutselavondjes bij Willy en Willem maken we met elkaar deze mooie meubeltjes en thuis ben ik op zoek gegaan naar achtergrondinformatie. Ook is het natuurlijk de bedoeling om de meubeltjes in een huisje terug te laten komen, dus deze moest ook gezocht worden.


Dit alles staat vermeld op mijn aparte blog: http://shakerhuis.blogspot.nl

De eerste stappen bij het ontstaan van mijn huisje worden nu zichtbaar, dus vandaar dat ik ook even op mijn algemene blog nog een keer melding ervan maak. Kom gerust eens op mijn andere blog kijken bij het verder vormgeven van dit project.

Ik merk dat hoe meer ik me er in verdiep, hoe leuker het is om er mee bezig te zijn.

A.s. woensdag is het weer knutselavond bij W&W, dus dan lekker weer verder!.


1 opmerking:

  1. Ik ben ontzettend benieuwd hoe één en ander wordt; zeker in 1:24, dat is toch aardig priegelen. Shaker meubels zijn zo mooi in hun eenvoud!
    Succes, Thea.
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen