dinsdag 23 augustus 2011

Zeepjes en een Doosje met herinnering!

De laatste paar dagen van mijn vakantie besteed aan het uitwerken van een paar nieuwe ideetjes en begonnen met de voorbereiding van de beurs in Vaassen, waar ik dit jaar voor het eerst een tafel heb.
 
De 6 kleuren dunne raffia in wikkels gedraaid van 3 meter en ook de knoopjes nu op kaartjes aan het zetten, beiden een leuk werkje voor de TV.
 
Zondagmiddag voor het eerst met zeep maken bezig geweest in  1:1, maar ook 1:12.
Zelfs hier en daar een schelpje in het 1:12 zeepje verwerkt.
 
 
Omdat mijn dochter en haar vriendin met de kralen op tafel zaten voor het maken van gezellige armbanden en telefoonhangers ben ik ook wat aan het knutselen geweest met mijn schelpjes en verschillende kralen, met dit als resultaat...
_______________________
 
Later op de avond kwam ik de label van de jas van Daphne nog tegen. Ze heeft een jas gekocht in Bayeux en de print van de binnenzijde was ook afgedrukt op de label van de jas. Dit voorzichtig mee naar huis genomen (de jas moest tenslotte al in Frankrijk gedragen worden) en hier een doosje voor ontworpen.. De maat is 3x2 cm, 1,5 cm breed. Leuk dat het printje ook aan de binnenzijde te zien is.
 
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten