zondag 24 oktober 2010

Halloweengrot

Nadat mijn zus me besmet had met het miniatuurvirus was deze Halloweengrot mijn eerste grote project waar ik me mee bezig ging houden. Het was najaar 2005. Mijn dochter had op een verjaardagspartijtje een leuk heksje gekregen en dit werd de basis om een grot om heen te bouwen.
Met kippegaas en pur-schuim werd de grot gespoten en nadat het gedroogd was heb ik het zwart gemaakt. In de plaatselijke feestwinkel wist ik een paar leuke attributen erbij te kopen en natuurlijk was er ook nog een beurs in Arnhem geweest, waar ik mijn eerste spulletjes vandaan had gehaald.
De grot staat nu elk jaar tentoongesteld in de voortuin tijdens de Halloween-optocht door de wijk, zodat alle kleine heksjes en dracula's, welke voor hun trick en treat langs komen wandelen, even alles goed kunnen bekijken.... 
 
 
 
Omdat Halloween zo'n leuk onderwerp is om van alles mee te maken, ben ik inmiddels met een tweede tafereel begonnen. Ik ben bang dat het alleen dit jaar niet op tijd af zal zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten