donderdag 22 april 2010

Diddl Post

Moeders met jonge meiden kennen het wel. Diddl spulletje sparen. Van blocnotes, pennen, mokken tot aan toilettassen, kussens en dekbedovertrekken. Meiden zijn er gek van! Veel jongens vinden het ook wel leuk, maar het is niet cool genoeg.
 
Bij mij in huis werd de rage tot een aantal jaren terug ook goed gevolgd en nog steeds is het leuk als ik samen met mijn dochter de winkel in duik om te snuffelen tussen de nieuwste Diddl spulletjes.
 
Daarom zou het ook leuk zijn als je dit terug kan vinden in je poppenhuis. In de meidenkamer, op het bureau of zo! Dus snel aan de slag gegaan...            
                                                      
Ik heb 3 postpapierpakketjes gemaakt voor de verkoop, incl. een beschrijving. Daarnaast een aantal blocnotes gemaakt uit de grote variatie van mogelijkheden.
Nu ben ik nog bezig met een bureau-onderlegger en ik doe een poging voor een postpapiermap.
 
Eén en ander binnenkort in mijn webwinkel te koop, maar nu nog even alleen voor de show te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten