woensdag 7 april 2010

Bedsprei voor een 2 persoonsbed in het PPH van mijn dochter

Hè, hè, ... eindelijk af!
 
In het Poppenhuis& Miniaturenblad van jan 2007 zag ik een patroon van een bedsprei staan welke me direct aansprak. Deze zou mooi uitkomen in de ouderslaapkamer van het Poppenhuis van mijn dochter.
Eerst moest ik het patroon wat aanpassen, want haar poppenhuis is 1:18, maar dit was natuurlijk zo gepiept.
Het haakwerk is de afgelopen 2 jaar meerdere malen op vakantie mijn reisgenoot geweest, voor de spaarzame momenten dat ik even voor mezelf iets kon doen. Dus niet veel! Soms had ik maar 1 vierkantje gehaakt, soms helemaal geen één.
 
Toen ik het laatst weer uit de kast haalde merkte ik dat het te lang bleef liggen, eigenlijk wilde ik er niet verder mee, omdat ik liever iets nieuws ging maken, maar dit keer hier niet aan toegegeven. Ik heb mezelf tot doel gesteld het nu eens binnen een maand af te maken, ... en: Het is gelukt!
 
 
 
Inmiddels heb ik het patroon voor het twee-persoonsbed er ook al bij opgezocht. Deze moet ik ook nog verkleinen naar 1:18 En dan kan de laatste kamer in het Poppenhuis ook afgemaakt worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten