donderdag 4 april 2024

Borduurraam in Ankie's Boetiek

In mijn werkkamer - boven op de plank boven de computer - staat mijn toekomstige fournituren winkeltje Ankie's Boetiek. Het heeft in de afgelopen 5 jaar al op verschillende plekken gestaan, maar nu kijk ik er elke avond even in als ik de lamp boven de computer uit doe.

In gedachten een mooi project, maar in de praktijk nog weinig van gekomen. De inhoud is al zo goed als klaar, maar ik moet de vitrine kast nog inrichten tot winkeltje. Ik zal hier binnenkort toch eens een vrije dag voor vrij plannen. Eenmaal klaar zou ik er nog meer van kunnen genieten.


Voor nu is belangrijk om even te kunnen vermelden dat ik naast het voorbeeld voor het DHZ pakketje 'Borduurraam' nog een exemplaar voor mezelf heb gemaakt.

Later zien jullie m terug komen in de fournituren winkeltje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten