zaterdag 23 september 2023

Verjaardagscadeautje

 Afgelopen dinsdag was mijn vriendin Jolinda jarig.
Sinds een paar jaar hebben we weer afgesproken om een miniatuur te maken voor elkaar.

Dat betekende dus even nadenken. 
Mijn hoofd zat bij de beursvoorbereidingen, 
maar uiteindelijk kon ik toch iets bedenken 
wat in één van Jolinda huizen geplaatst zou kunnen worden.

Het is een Keukentrolley geworden.
Hier kan ze allerhande levensmiddelen, fruit of een kookboek in leggen.

https://jolindasgrachtenpand2000.blogspot.com/

Mijn inspiratie bron was een foto van haar blog van het Grachtenpand. 
Op dit moment is ze er niet zoveel mee bezig, 
dus ik hoop dat dit weer een stimulans kan zijn om ermee verder te gaan.

Veel plezier ermee Jolinda en ik wens je nog veel verjaardagen toe! 

1 opmerking:

  1. Dank je wel, de trolley staat nu nog voor me op de salontafel te pronken, maar gaat zeker een mooi plekje krijgen in de keuken!

    BeantwoordenVerwijderen