dinsdag 24 mei 2022

Mandjes (DHZ pakketje)

Inmiddels ben ik begonnen met de voorbereidingen van de beurs op zaterdag 28 en zondag 29 mei in de Broodfabriek in Rijswijk.

Ik betrap me er op dat de Corona tijd met iets minder alert heeft gemaakt t.a.v. het op voorraad houden van de artikelen. Natuurlijk is de voorraad nog voldoende aanwezig, maar alles moet in kleine verpakkingen mee naar de beurs. Bij een verkoop via de webwinkel kun je gemakkelijk even een metertje hier en daar wegknippen, nu moet de voorraad weer op peil gebracht worden. De afgelopen en komende dagen ben ik dus nog lekker bezig.

Zo ook afgelopen weekend toen ik de 5 verschillende soorten stramien aan het knippen en oprollen was. Opeens kreeg ik een nieuw idee om samen met twee andere artikelen uit de webwinkel een klein DHZ pakketje samen te stellen, welke in verschillende tafereeltjes leuk verwerkt kan worden.

Het werd een setje met 3 mandjes.

Gebruikte materialen: stramien / hoedenstro / lapje stof

Formaat: 35 x 30 mm / 30 x 25 mm / 20 x20 mm

*****

Vanaf zaterdag 28 mei zullen de pakketjes (met beschrijving) In een kleine oplage en in verschillende kleursamenstelling verkrijgbaar zijn op de beurs. Heb je naar aanleiding van dit pakketje zelf ideeën om op deze manier een miniatuur te maken. In de webwinkel zijn de verschillende materialen natuurlijk ook los verkrijgbaar.

https://www.minidoor.nl/c-4180363/handwerk-artikelen/

Na 1 juni zal het pakketje ook via de webwinkel te koop zijn.

1 opmerking:

  1. Hoi Thea,

    Wat een leuk nieuw pakketje. Ik kijk uit naar aanstaande zondag. Stramien staat op mijn lijstje voor de beurs. :-)

    Hubert

    BeantwoordenVerwijderen