zaterdag 14 augustus 2021

Give Away

 

Een Give Away is een leuke aanvulling op het project waarvan je zelf besluit of je het wel of niet gaat toevoegen. Voor de deelnemers is dit wel de mogelijkheid om hun project verder uit te kunnen breiden en meer punten te kunnen verzamelen voor de prijsuitreiking.

______________________________________

Vandaag alweer een Give Away!


Vanaf vanmorgen 7.00 uur had ik 2 eigengemaakte flesjes beschikbaar gesteld voor verloting. De flesjes zouden een leuke aanwinst kunnen zijn voor je project.

Om 21.00 uur vanavond heb ik geloot onder de inzendingen en de volgende 3 personen kunnen binnenkort de flesjes thuis in de brievenbus verwachten:

Sonja , Jolinda en Viviane

+++++++

Gefeliciteerd dames!

Veel plezier met jullie flesjes!

Bedankt voor alle overige inzendingen, en leuk dat jullie mee deden aan de verloting. Succes met het uitwerken van de eerder gegeven opdracht, nu je helaas niet gewonnen hebt. 

5 opmerkingen:

  1. wat mooi Thea, ik loot graag mee
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie, ben heel blij dat ik bij de gelukkigen ben. Bedankt Thea voor het verloten van deze potjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt! Ik ga er een mooi plekje voor zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat ik erbij ben, wacht nog met opsturen want ik wil nog bijbestellen

    BeantwoordenVerwijderen