vrijdag 30 april 2021

Vroeger was ik ook al creatief ...

De afgelopen 4 maanden ben ik samen met mijn man en zoon bezig geweest met het opruimen van de woning van mijn ouders. Ze wilde een inventarisatie hebben, zodat ze op hun gemak, zittend in hun nieuwe huisje konden bekijken wat ze nog wel en wat niet wilden behouden.

Een hele klus was dit, ik heb 3x een korte vakantie opgenomen en in de buurt van Apeldoorn in een huisje gezeten, en daarnaast namen we de nodige dozen ook mee naar huis, om die hier uit te kunnen zoeken.

Alles is nu uitgezocht, de familie kan nu op basis van de foto's ook -vanuit eigen huis middels een Google Fotoalbum - vertellen wat zij wel en niet willen hebben en dan is mijn stuk gelukkig afgerond.

Bij het verdere opruimen, leeghalen en verkopen van de woning zal ik ook zo nu en dan nog wel mee helpen, maar het coördinatie stukje kan ik vanaf nu doorgeven aan mijn broer.

Eindelijk tijd dus om weer hier iets te gaan schrijven en binnenkort ook weer met mooie miniaturen langs te kunnen komen. 

___________________________________________

Tijdens  het opruimen van de woning van mijn ouders kwam ik echter ook hele leuke werkstukjes en andere herinneringen tegen, die ik hier graag aan jullie wil laten zien. 

Mooi om nog even digitaal vast te leggen, maar ook om de herinnering te kunnen behouden, want je zult begrijpen dat ik niet alles blijf bewaren. 








Een oude foto van mijn vader Arie 
met zijn oudere broer Henk
en 3 zussen Pie, Bea en Adri




1 opmerking:

  1. Nou, die handwerkjes zijn zeker mooi, ik zeg: bewaren! Ik zou trouwens alles bewaren.....

    BeantwoordenVerwijderen