dinsdag 8 december 2020

Thea's Adventskalender 2020

 

 +++++++++++++++

Deze dag mogen de deelnemers nog even gebruiken om de kledingset van Noëlle verder af te ronden. Ook maken we een pruikje. Mochten hier vragen over zijn, laat het me even weten, dan kunnen we mogelijk morgenavond via een chat even contact met elkaar hebben. 

Voor het maken van pruikjes  wil ik jullie ook even wijzen op de foto-workshop die in mijn Workshop ABC te vinden is. 



+++++

Het pakketje van Noëlle, het DIY pakketje voor de komende 3 dagen, 
is ook te bestellen via de webwinkel van Minidoor





 ©Thea

2 opmerkingen:

  1. Ik was nieuwsgierig naar het pruiken maken. Wanneer ik op je link klik, krijg ik te zien dat de website waar je naar verwijst geblokkeerd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He vervelend Mieke, de workshop is inderdaad niet langer te zien.
    Ik heb een andere foto toegevoegd in mijn workshop ABC
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen