donderdag 26 december 2019

En dan passend maken voor in een lantaarn!


Ja dat was voor mij de opdracht deze afgelopen periode...

Nadat ik de Adventskalender 2019 klaar had, 
zat ik me te bedenken waar ik deze nu weer neer zou gaan zetten.... 
Inmiddels is het Adventskalender nummer 6 in de rij 
en mijn showroom begint een beetje overvol te raken. 
De zomerprojecten van de afgelopen 2 jaar hangen al op de gang, 
het Adventsproject van 2014 trouwens ook. 
En de koele kelder van Elvira, de kalender van 2017 
is inmiddels zelfs al verhuisd naar mijn werkatelier. 

Dan toch maar in de gang een plekje zoeken? 
Ik vond een mooi windlicht bij de Action 
en bedacht me zo dat kan ik er precies inzetten. 
Helaas, niet dus.... 
Net iets te groot,

Dus toen mocht ik opnieuw gaan knutselen, 
nu niet opbouwen, maar afbreken, 
½ cms afsnijden van het bestaande project 
en alles weer in elkaar lijmen..... 
2 dagen mee bezig geweest, 
maar dit is het resultaat!

En natuurlijk op een plekje 
zodat de Showroom bezoekers
m even kunnen bekijken!





1 opmerking: