zondag 10 maart 2019

Pottenbakkerstafel en kast


Ik probeer zelf ook mee te doen aan het jaarproject wat in Thea's Miniatuurgroep loopt. Helaas lukte het in februari niet om de tafel af te hebben, maar in januari had ik alwel een stoel gemaakt (zie foto onder)

Afgelopen dagen wilde ik toch een beetje verder met dit project.
Tijdens het jaarproject wil ik kijken of ik één van de ruimtes in 't Old Ambachthuus af kan maken.
Als er een kamer ingericht is, volgen er misschien meer. Nu wordt het huis gebruikt als opslagruimte, en dat is toch zonde van zo'n mooi huis!

Dus de afgelopen dagen lekker aan de slag gegaan met oude vuurwerkstokjes, ronde plankjes, balsahout, boor en houtlijm en ook nog een avondje zitten kleien met een vrij groffe zelfdrogende klei.

Vandaag het handdoekje en waterbakje er nog bij gemaakt en vervolgens ook een oud stellingkastje (in het verleden een keer in elkaar geprutst voor ooit....) even een bijpassende kleurtje gegeven.

Ik ben voor nu wel tevreden met het resultaat, al is de pottenbakkersruimte nog niet af..... Eerst maar weer eens nadenken wat er nog meer bij kan!
Wordt dus nog vervolgd!






_______________

Januari - opdracht Thea's Miniatuurgroep
___________________________

De Pottenbakkerij en het maken van andere Oude Ambachten komen samen in 

't Old Ambachtshuus

Hier heb ik een apart blog voor gemaakt, te volgen op:

1 opmerking:

  1. Hehe, eindelijk weer eens tijd voor je eigen project, heerlijk hè?
    Ik vind dat het er al goed uit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen