maandag 12 november 2018

PPH weekend - dag 3

Het is al weer zondag.
Wat gaat zo'n weekend snel!

Gisteravond zijn we met z'n vieren uit eten geweest en hierna nog wat met elkaar zitten knutselen. Het was alleen wel wat laat geworden, dus vanmorgen kostte het mij iets meer moeite om op tijd op te staan.


Maar na het ontbijt was ik toch de eerste die weer aan de knutseltafel zat. Al snel volgden de anderen en konden we even een uurtje werken voor we aan de koffie met appeltaart gingen.

Net als gisteren gingen Jolinda en Helma verder met hun kast en beide kregen ze deze ook af.
Jolinda ging daarna verder met haar Franse huis en helaas kon Helma geen nieuw werkje meer oppakken omdat ze aan het eind vd middag naar huis zou gaan. Een stapeltje DHN's waren op dat moment ook erg leuk om even door te bladeren.

 

 

Irna maakte de pruik van haar popje en begon hierna met haar Keukentrolley, een workshoppakketje van Elly's Design. En in de avond ging Irna ook verder met haar borduurwerk .




Ik ging weer verder met het verven van mijn winkeltje. Ook maakte ik van een plastic sheet ruiten voor de ramen en werkte aan de binnenkant de ramen en deuren af.

Het behang ging niet helemaal lukken, omdat ik te weinig had meegenomen. Dus het behang en vloerbedekking maar weer opgeruimd. De kast van vorig jaar erbij gepakt en verder afgewerkt. Ook deze geverfd en afgewerkt met een paar BP plaatjes. De spulletjes die ik inmiddels verzameld had ook in het huisje gezet.
.




Helma ging rond 5 uur naar huis en na onze maaltijd zijn we rond 7 uur toch nog even verder gegaan. Tegen 10 uur nog even lekker op de bank bij de open haard samen een drankje genomen, de blogs gelezen en onze kratjes ingepakt.


Want ook voor Irna, Jolinda en mijzelf is morgenochtend het weekend al weer voorbij. Na het ontbijt eerst even alles schoonmaken. De vloer ligt namelojk bezaaid met hout- en papiersnippers. Ook moet ons zaaghokje in de berging nog even leeggeruimd en aangeveegd worden....

Volgend jaar, begin november gaan we weer op PPH weekend! 
Bedankt meiden voor t gezellige weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten