dinsdag 1 november 2016

DHN show in Ulft

Afgelopen weekend mocht ik weer met mijn beursstand afreizen. Dit keer voor de 4e keer naar de DHN show in Ulft. Een prachtige locatie in de voormalige DRU fabriek.
Helaas was het ook de laatste keer.
Volgend jaar gaat de DHN show verder in de Eusebiuskerk in Arnhem.

De plekken waren ruim van opzet en met Mark & Susan van the Dolls House Builder als buren, was het weekend voor ons weer geslaagd. Natuurlijk ook omdat er veel bezoekers aan onze stand kwamen en we onder andere onze nieuwe dochter "t Onderhuisje" nog extra hebben kunnen promoten onder de bezoekers.

Tijdens de standhouders-borrel op zaterdagmiddag weer een paar leuke gesprekjes gehad en ook tijdens ons verblijf bij Landal Stroombroek in Braamt, hebben we ons ook goed vermaakt.

Natuurlijk mijn dank aan Rob, Jolinda en Irna, die me dit weekend weer geweldig geholpen hebben. Hieronder nog een paar foto's van de hal en onze beurstafel.






 




2 opmerkingen:

  1. Het was zeker weer een gezellige beurs. Leuk jullie weer even gesproken te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb niet gemerkt dat je een foto van ons gemaakt hebt!
    Maar het was zeker een leuke beurs, bij tijd en wijle ook lekker druk, maar toch tijd om zelf een rondje over de beurs te lopen en al het moois te bewonderen.....

    BeantwoordenVerwijderen