zondag 28 februari 2016

Even bijkletsen....

Mijn laatste blog dateert alweer van 3 weken geleden. Wat een tijd terug. Het gebeurt niet vaak dat ik jullie zolang op een nieuw blog laat wachten, maar de afgelopen 3 weken zijn als een rollercoaster voorbij gegaan, waardoor ik ook niet echt de tijd had om even rustig jullie op de hoogte te brengen.

Helaas weinig miniatuurwerk, maar meer het 1:1 leven!
Gelukkig heb ik tussendoor wel iets van miniatuurwerk op kunnen pakken en voorbereidend werk kunnen doen, dus na dat ik bijgekletst ben zal in de komende maand wel weer wat miniatuurwerk langs komen....

++++++++++++++++++++

Maar vandaag eerst nog even een keer aandacht

voor mijn 25 jarig dienstjubileum.


Ik had hier al eerder over geschreven, maar de collega's hadden voor 18 februari een receptie uitgeschreven, welke erg gezellig was met een speech van de directeur en ook nog een speech van een collega.


Na de receptie werd ik nog door een aantal collega's getrakteerd op een gezellig etentje. Ik kreeg hierbij een leuk poppenhuis aangeboden, versiert met verschillende tekstjes. Ook mocht ik een envelop met een geldbedrag in ontvangst nemen. Verschillende collega's binnen het gebouw hadden een donatie gegeven voor mijn jubileum, waardoor ik nu een leuk geldbedrag bij elkaar heb om een paar mooie meubelstukjes te kunnen kopen als aandenken aan deze dag.



 

Heel erg bedankt allemaal.

Ik heb genoten van deze dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten