vrijdag 22 mei 2015

Workshops tijdens de Beurs in Drachten!

Morgen is de beurs in Drachten, en net als de voorgaande keren ga ik hier naar toe om een serie workshopjes te kunnen geven. Natuurlijk gaat de stand ook mee, maar niet de volledige beurstafel zal uitgestald zijn, zodat Rob deze een groot deel van de dag gewoon alleen kan draaien. Ik kan dan me meer richten op het begeleiden van de workshopjes aan de tafel naast de stand.

 
Dit jaar heb ik gekozen voor een aantal bestaande artikelen/ workshops welke de beursbezoekers kunnen maken, maar natuurlijk zitten er ook weer een paar nieuwe bij. Ook aan de kinderen tot 8 jaar is weer gedacht!

Hieronder volgt een overzicht van de verschillende workshops! Tip: neem zelf je knutselgereedschap mee. Het scheelt op elkaar wachten, want voor 8 bezoekers heb ik niet voldoende gereedschap op voorraad liggen, maar uiteindelijk knip en snij je toch het lekkerste met je eigen schaar, mesje, liniaal en potlood.

Ik hoop morgen een aantal lezers van mijn blog te mogen ontmoeten.
Groet en allemaal een fijn Pinksterweekend!

Serie dozen met leuke print
€ 1,50


Houten Treintje - € 3,50

Voor Kinderen tot 8 jaar: Dienblad met print - € 1,00

Brievenmap - € 3,00

Terracotta potje met roosjes - € 2,50

Doosje met Cadeaupapier - € 1,50
 
Brocante Stoeltje
€ 7,50


1 opmerking:

  1. Lieve Thea, ik hoop dat je dit nog leest op een goeie dag binnen afzienbare tijd. Wat heb je een ontzettend leuke workshopjes gedaan op de Beurs in ...... (ben ik vergeten). Zeker voor kinderen is dat heel erg leuk!! Ik heb in mijn tijd ook veel geknutseld met mijn oppaskindjes en die hadden er reuze lol in, net als ik trouwens.
    Heb je ze nu allemaal achter de rug?? Ik verheug me op onze ontmoeting.
    Dagdag. Rya

    BeantwoordenVerwijderen