maandag 14 april 2014

Aankopen beurs Apeldoorn

Het is al weer een weekje geleden, maar ook ik heb nog wat spulletjes gekocht op de DHN show in Apeldoorn,
Voor mijn werkzaamheden in de webwinkel kocht ik fimoklei, ijzeren vormpjes, zodat ik de aangeleerde tips van Anja kan uitvoeren. Ook kocht ik verschillende mallen om vissen te kunnen maken. Kraaltjes en houten blokjes voor het Beatrice Potter speelgoed en ook kocht ik nog wat spulletjes om bloemen te kunnen maken.

Voor mijn Shakerhuis kocht ik lindehout, 1 mm dik bij Boom Houtwaren.

Bij PDC van Pamela kocht ik een paar strengen haakgaren en bij Sylvia Lutjeboudel kwam een leuke kiepauto in mijn tas terecht.

Voor de kamer van de Franse lerares in de kostschool kocht ik met hulp van Jolinda, Helma en Irna het geplande behangetje. Voor gordijnstof ga ik nog verder zoeken. Ook zag ik bij Sylvia een leuk workshoppakketje voor het maken van een bureautje. Past goed in de Franse sfeer, dus ook wel eens leuk een pakketje van iemand anders te maken, dan altijd zelf iets te verzinnen.



 Weer genoeg te doen!

3 opmerkingen: