zondag 15 september 2013

Beurs Vaassen

Vorige week zondag met de webwinkel nog een dag op de beurs in Vaassen gestaan. Wat is daar zo bijzonder aan zul je denken. Voor mij toch wel weer een speciale dag, want mijn ouders lieten via facebook doorschemeren dat ze misschien wel even zouden komen kijken.

Vrij snel na openingstijd zag ik mijn zus Helma binnen komen, met in haar kielzog, jawel Paps en Mams. De eerste keer dat ze mij zo op de beurs zagen staan, toch leuk om te merken aan ze dat ze dan toch wel een beetje trots zijn dat ik daar zo samen met Rob met de hele handel sta.

Helma maakte een foto om het moment even vast te leggen voor later.

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto van trotse ouders. ( en niet te vergeten de eigenaren).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Foto is goed gelukt zeg...ze staan echt te glimmen van trots.

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen