maandag 7 mei 2012

Boerenerf IV - Keukenkastjes

Tijdens onze vakantie in Frankrijk afgelopen week kon ik het niet laten om ook iets aan mijn miniatuurwerk te doen. Maar natuurlijk wilde ik niet allerlei attributen mee moeten nemen. Veel te bewerkelijk...
 
Met een verpakking van een All Bran Flakes, potlood, liniaal, schaar en een tube lijm, welke laatste ik in Frankrijk nog heb gekocht, heb ik het wandkastje van Jan Slagter uit de P&M 117 gemaakt. Deze kastjes moeten in de keuken van het Boerenerf komen.

Om de verschillende diktes in plankjes te krijgen heb ik meerdere lagen karton op elkaar geplakt. De glazen deurtjes voor het kastje middenvoor moet ik thuis nog maken. Ik had geen plexiglas/sheets bij me, waardoor de wandjes van de deurtjes wat onstabiel bleven.
 
Nu wil ik thuis het kastje met gesso gaan behandelen, zodat de verschillende lagen karton straks weg komen te vallen en ik het mooi kan aflakken.
 
Omdat er nog karton over een dagje later nog even verder gegaan met het maken van een aanrecht + kastjes. Geheel naar eigen ontwerp.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten