zaterdag 8 mei 2010

Foto albums

De afgelopen 2 weken ben ik bezig geweest met het maken van 2 fotoalbums. Omdat ze beide voor mijn webwinkel als workshop verkocht gaan worden heb ik beide albums gemaakt nav de foto's van onze trouwdag.
 
Het bruine fotoalbum heeft 5 bewerkte bladzijden en een schutblad voor de trouwkaart. De foto's heb ik in zwart/wit verkleind.
 
Het blauwe album heeft 8 bewerkte bladzijden, ook hier heb ik een schutblad met de trouwkaart toegevoegd. Deze foto's heb ik in kleur gelaten omdat de paarse kleding van Rob en bruidsmeisjes mooie kleurde bij de bewerkte bladzijden.
 
 
Op de foto's is het moeilijk om de kleur goed weer te geven. De bladzijden zijn van effen beige en licht blauw. Voor de buitenkant van het fotoalbum heb ik metallic papier gebruikt.
 
Nu ga ik nog de beschrijving van de workshop schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten