zaterdag 31 augustus 2024

Beurzen najaar 2024

 Ik had gehoopt deze zomer wat tijd te hebben om enkele miniaturen voor mijzelf verder uit te werken, want ook ik heb natuurlijk nog voldoende projecten liggen om af te maken.

Helaas kwam ik met een opruim actie in mijn showroom erachter dat de voorraad in het eerst half jaar toch wel heel erg teruggelopen was, dus dan maar weer aan de slag voor mijn webwinkel en de a.s. beurzen. Ook leuk hoor, maar mijn eigen projecten blijven dus toch weer even liggen.

Ik heb voor de  webwinkel toch wel weer een paar mooie miniaturen kunnen maken. Ook kon ik weer een paar mooie miniaturen voor de verkoop bij verschillende leveranciers inkopen. 

Deze gaan mee naar de verschillende beurzen die ik voor dit najaar op het programma heb staan.

7 & 8 september - Expo Hal Houten (Utrect)

5 & 6 oktober - DHN Show in Arnhem (Hotel Papendal)

13 oktober - Combs la Ville (Frankrijk)

26 okober - Hardinxveld Giessendam (De Parel)

16 november - Miniaturas in Madrid


Tot gauw!

vlnr: Rob, Thea, Jolinda en Hugo

+++++











Geen opmerkingen:

Een reactie posten