maandag 11 september 2023

Spinner ring

Begin van het jaar ben ik op de Edelsmid cursus ermee begonnen en vorige week was die af. Mijn zilveren Spinner Ring. 

Samen met mijn dochter bedachten we dat we er samen één zouden maken. Doordat bij mij de naad brak bij het rond maken van de ring, liep ik echter vertraging op, want ik moest helemaal overnieuw beginnen.

Eind mei, de laatste les voor de Zomerstop had mijn dochter haar ring af, en afgelopen les (eerste na de Zomerstop) kon ik gelukkig ook weer verder met de ring. De ring is groot en zwaar. Ik draag de ring om mijn middelvinger, maar door het gewicht zal ik m mogelijk niet elke dag gaan dragen. Op speciale momenten heb ik dan wel een mooie ring om te dragen. 

Nu deze af is, wil ik ook verder gaan met een duimring 
en daarna ook nog één voor om mijn pink.

**************

En tussendoor ben ik natuurlijk ook nog bezig zijn met een zilveren miniatuur, want meestal heb je 2 werkstukken op je werkblad liggen, zodat je op de momenten dat je even moet wachten in het maakproces, verder kan met het andere werkstuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten