zondag 1 augustus 2021

Fotomomentje (1)

De zondag is altijd even een mooi moment om hier op mijn blog te laten zien en 
horen wat de vorderingen zijn van de deelnemers die mee doen aan mijn projecten. 
Deze zomer dus de Mediteranne Nachtspiegel.

Inmiddels heb ik van verschillende deelnemers gehoord dat ze druk bezig zijn en degene die een kleine po tot hun beschikking hebben het zelfs lastig hebben gehad i.v.m. het omrekenen van de maten. Enkele deelnemers heb ik hierbij ook nog wat ondersteuning kunnen geven.

Vanaf deze week zijn de verschillen in de projecten wat meer te zien, dus heb ik in de FB-groep voorgesteld om het bekende foto-momentje weer in te gaan voegen. Deze week kwam er helaas nog maar 1 foto binnen, maar ik ben er van zeker van dat er in de komende weken nog wel meer foto's zullen komen. Het is namelijk de manier om anoniem toch even te kunnen laten zien waar je mee bezig bent. 

Vandaag weer een fijne knutseldag toegewenst, aan de weersverwachting zal het niet liggen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten