vrijdag 26 maart 2021

DHN show in Ulft - maart 2015

 Afgelopen weekend kreeg ik een FB-herinnering uit 2015 van de DHN Show in Ulft.

Nadat de beurs in Apeldoorn (Amerikahal) moest gaan verhuizen was dit de eerste show in Ulft, en voor mij was het ook de eerste keer dat ik op de DHN Show mocht staan. 

Om met een originele kraam te kunnen komen in de oude Dru-fabriek, heb ik een serie Dru pannen geregeld, waar ik mijn tafereeltjes en verkoopwaar op en in uit kon stallen.


We hebben dat jaar met elkaar een geweldig leuk weekend gehad, maar de pannen namen toch wel een beetje veel ruimte in beslag om mee te nemen, dus de 2e DHN show heb ik een andere opstelling gekozen.

Ze hebben nu een vaste plek boven op de keukenkast gekregen en ik geniet er nog elke dag van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten