vrijdag 2 augustus 2019

Jaarproject 2019 - Maak een bordenrek


Naast het zomerproject loopt het Jaarproject natuurlijk ook nog steeds, dus zo even aan het begin van de nieuwe maand een terugblik naar de afgelopen weken waarbij de leden van Thea's Miniatuurgroep een bordenrek aan het maken waren.

Sommige leden hadden het wel extra druk, omdat ze ook nog met het Zomerproject mee doen, maar ach, dan ben je van de straat en kun je niet zeggen dat je deze zomer geen tijd hebt gehad om te knutselen.

Er kwamen weer mooie bordenrekken voorbij. Zo leuk om de creativiteit en inspiratie te zien bij de verschillende leden. Ook ik had even tijd om mijn bordenrek te maken, welke al heel lang ligt te wachten.


Ik heb van alle ingezonden foto's weer een collage gemaakt 
en natuurlijk ook een lootje getrokken als kleinigheidje voor jullie deelname. 



Passend in de lijn van de borden heeft Minidoor een setje theedoeken 
beschikbaar gesteld. Ik wens de winnaar hier veel plezier mee! 

En de winnaar is:


__________________________________________

Voor belangstellenden laat ik nog even mijn eigen bordenrek zien.

Toen ik in 2012 mijn eerste overname van poppenhuisminiaturen deed, 
kreeg ik een grote partij aan B-keus Reuter porselein in handen. 
Soms zat het printje scheef, of het merkje Reuter miste op de onderkant. 
Maar altijd nog mooi genoeg om in een poppenhuis te kunnen zetten.

Tussen deze partij kwam ik deze 3 bordjes tegen en vanaf dat moment was 
de wens al aanwezig om er ... ooit.... een bordenrekje voor te gaan maken. 
De bordjes zijn 1 cm groot, dus uiteindelijk is het een kleine wandversiering geworden. 

Ik ga het rekje ophangen in de woon/slaapkamer van de directrice in de Internationale Kostschool. De tinten in de kamer worden donkerrood / goud / beige / roze. Mooi passend denk ik zo. 


De bouw en inrichting van mijn Internationele Kostschool is te volgen op



Geen opmerkingen:

Een reactie posten