dinsdag 30 april 2019

Plantjes voor in de lantaarn

Tijdens het PPH weekend van 2015 pimpten we met elkaar enkele meubeltjes 
en richtte ik een lantaarn in. 
In juni 2016 maakte ik de inrichting af en als afsluiting van mijn blog 
schreef ik dat de hortensia en varen nog zouden volgen.....



______________________________________

Met de opdracht bij het Jaarproject 2019 kon ik hier mogelijk goed mee uit te voeten, 
alleen ontbrak me de tijd nog even, mede vanwege mijn vakantie.

Tijdens het afgelopen weekend toch wat spulletjes bij elkaar gezocht 
en de hortensia, varen en plantentafeltje gemaakt. 



De potten had ik in 2015 al gemaakt.
Een terracotta pot gepimpt met groene verf en koper patina
en de vierkante pot was tijdens ons PPH weekend een cadeautje van Kitty de Leeuw.
De pot had Kitty uitgesneden uit papier met de Silhouette Cameo 
en net voor het weekend ontvingen we 4 workshoppakketjes, 
zodat we deze tijdens het weekend konden maken. 

_______________________________________

Met het plaatsen van de varen en hortensia is de lantaarn klaar,
al zal op een gegeven moment er toch weer wat gaan kriebelen ....
En ach.... een kleine aanvulling kan altijd toch nog....

2 opmerkingen: