zondag 31 maart 2019

Schaal met vis

Tijdens de beurs in Den Bosch heb ik mijzelf verwend met een verlaat moederdagcadeautje.

Sinds vorig jaar lag er al een envelop klaar van mijn dochter met de tekst: "Mam, koop zelf maar een mooie miniatuur, ik vind het lastig om dit voor je uit te zoeken!"

Op verschillende beurzen had ik natuurlijk al rond gekeken, maar toen ik zag dat Angie Scarr op de beurs in Den Bosch stond, kon ik het niet laten daar langs te gaan.
In mijn kast liggen namelijk verschillende boeken van haar en soms loop ik wel wat te freubelen met de fimoklei zoals zij het beschrijft.


Groente en fruit, brood etc. lukt me op dit moment wel aardig om te maken, maar vis.....

Zo mooi gedetailleerd zoals deze vis kan ik het niet maken, dus de keus voor de besteding van het cadeautje was toen snel gemaakt. Ik ga een mooie schaal vis samenstellen voor in de Kostschoolkeuken. Hier komt een grote werktafel in het midden van de keuken, en daar ga ik deze schaal opzetten! De kostschoolmeisjes zullen smullen....!



2 opmerkingen: